söndag 19 december 2010

Mitt i natta!

Och jag kan inte sova:( blä! Jag brukar aldrig ha svårt att somna men idag har jag det, men de beror nog på att jag somnade vid fem-sex tiden och sov i kanske 45min.. :-P så jag får skylla mig själv. Dock så brukar jag kunna somna när som helst i vanliga fall trots jag sovit i 20h. Min mobil börja bli knäpp igen så ska lämna in den igen.. Tänkte fråga söta frida Om de fortfarande är Okay Om jag lånar hennes gamla mobil. Nu vet ni är jag bara ledig i 2 dagar till, tisdag kväll går jag på och jobbar kväll hela veckan..men de ska bli skönt att jobba, dock har jag haft de underbart då jag varit ledig, trodde först jag skulle bli för rastlös men icke, har vilat ut mig och mår just nu underbart bra:) nä ska försöka sova nu! Puss på er. Hej!

Inga kommentarer: