fredag 31 december 2010

Värdighet består inte i att inneha utmärkelser utan att förtjäna dem.

Hej på er, tänkt blogga lite fort innan jag ska börja fixa till mig inför jobbet. Jag hade egentligen vilja åkt ner på stan en snabbis och köpt ett nytt hårspänne och några glittriga och fina örhängen, men jag tror inte jag hinner för jag har bara ätit frukost.. sitter fortfarande i sovkläderna och ser allmänt skabbig ut!

Och en sak till, fy faaaan kom knappt upp ur sängen i morse pga träningsvärken. usch! Och idag blir de ingen träning, vilken jag tycker är skönt. ska inte träna på 2 dagar nu för jag har ju tränat hela veckan. och jag tränar rätt mkt nu när thuva inte är hemma, de gäller att passa på för i vanliga fall kan jag bara träna förmiddagar innan jobbet eller då Thuva är på skolan.
Nästa vecka blir de samma sak, träning mån till tors. sen kommer thuva på fredag =) =) =) =) jag har längtat!! Saknar henne så mkt, Ni anar inte!
Igår blev de ingen bio, vi ville tydligen se en barnfilm men den gick lite för tidigt. Men såg två filmer hemma hos mårten, det var trevligt och filmerna var bra! 

Nähä ska sätta fart så kanske jag hinner in till stan.. :P hehe
puss på er alla och GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: