söndag 26 december 2010

Vilken kväll!

Haha nu när jag tänker efter så hade vi jäkligt roligt igår! Ingen kan vara lika sjuk som mig och frida, jag fattar inte ens vart vi får våra sjuka ideer ifrån. men skratta gjorde vi!
kvällen började med att vi drog och tränade, efter de hem till mig och då käkade vi lite gott, och drack corona + drinkar! Gött! eftersom vi inte hade några förköpsbiljetter så ringde vi till harrys och hörde då vi bör vara där, de sa vid 21, vi åkte från mig då och de var inte sån stor kö då, utan rätt liten. men efter ett tag så var de faktiskt mkt folk där. vi hängde på riva, harrys och sliver. plus plaza och pitchers.. de var där våra pengar rök! HAHA! Som tur var kände Frida vakten på Plaza så där kom vi in gratis ( vet inte om jag hade betalat mig in där annars... hmm..)
i viket fall så hade vi en sjukt roligt kväll!
Idag har vi varit och shoppat på mellandagsrean, vi stod i kö på gina i ca 40 min.. och vet ni var som händer? jo jag Camilla sölar självklart kaffe på min fina VITA tunika som jag köpte där.. bra jobbat..... eller inte. vi var även och drack världens  godaste juice idag på naked juicebar! MmmmMmm!
jaja.. nu ska jag lägga in lite bilder, sen städa..:p imorrn är de jobb som gäller!

Puss hej







Inga kommentarer: