fredag 28 januari 2011

600 inlägg!

Nu har jag skrivit exakt 600 inlägg! =) Inte ilal va? dock har jag varit lite dålig på att blogag den senaste tiden..
Nu slutar jag snart och ska gå hem, jag tror detta kommer bli en toppen helg eftersom jag får fin besök <3 såå roligt!
Planerna för ikväll är lets dance och mys! Gottit!
När jag slutar idag hade jag tänka att gå hem, de ska bli skönt. och imorrn ska jag fråga min brorsa om han kan passa Thuva och jag kanske försvinner och tränar en timme.. fniss.

Jag ska  jobba natt nästa vecka, måndag och tisdag. De ska bli rätt roligt. Jag måste också tillägga att jag har världens bästa barnflicka till Thuva! Båda två är toppen! Så jag är riktigt riktigt nöjd, thuva oxå!

Nähä, nu är de en sista insatts som gäller innan det blir helg.

Puss hej!

Inga kommentarer: