söndag 23 januari 2011

Gud så skönt!

Imorrn ska jag äntligen träna igen, ska bli så skönt att röra på fläsket!! Jag kan säga att jag kommer aldrig sluta träna igen för ens den dagen jag inte kan röra mig! Fy sjutton så skönt de är och jag tror atta människor mår bättre utav träning, jag tror att de kan bot väldigt mkt saker, tex smärta, nedstämdhet m,m! Träning is the shit liksom! Och tid finns alltid,de är bara skitsnack att säga att man inte har tid, eller ork!! De handlar om lathet. Kolla mig, jobbar 90% eller till o med då jag jobbade 100% så tränade jag trots att jag lever själv med Thuva. Eller frida, världens eloge till henne, hon pluggar 100 % har en lille William och tränar! Och gillar man inte gym finns de tusentals andra möjligheter!
I år är dags, de kommer bli i form till beach 2011!! Så ut och rör på er nu alla Latisar!
jag har 5 jäkla ynka skit kg kvar tills jag nått mitt första mål! ska bli så förbannat skönt. Usch så svär men så glad är jag!

Idag har jag även städat för er som missat de, och de är oxå en jäkla skön känsla att ha de super rent hemma,har verkligen rensat en massa skit och kastat! guud så härligt!

Nu ska jag bada Thuva. Puss hej.

VALET ÄR DITT!
                                                                      Vs          

Inga kommentarer: