måndag 24 januari 2011

min nya jacka!

godmorgon!
Hoppas ni alla har sovit gott, de har jag! jag ska snart ta och träna, de behövs efter att inte tränat riktigt lika hårt och mkt förra veckan som jag brukar. Denna vecka kommer de bara bli 2 pass, kan inte mer eftersom jag jobbar och inte vill skaffa barnvakt för att träna. Så antingen får jag ta fram cykeln och cykla varje morgon till jobbet eller så får jag gå. nått utav de iaf, 2 dagar är ett måste.

Imorrn kommer min mobil, skoooj! jag jobbar dag och ska direkt efter de springa och hämta den! Jag ska dessutom ta kort på jobbet imorrn till mitt paserkort. jobb legg eller vad de nu heter. skoj! Så blir till att ta med heeela sminkväskan imorrn! ;)
Onsdag ska jag på Dejt! HAHA! spännande va! =) de ska bli riktigt roligt.
Torsdag blir de träning + att jag jobbar kväll.
fredag jobbar jag dag. sen ska jag försöka få frida att vara med oss, eller om jag och Thuva åker hem till dom. =)

Nu ska jag dricka kaffe.

Puss!

En bild på min nya jacka som jag köpte på cubus för endast 125kr!

Inga kommentarer: