måndag 28 februari 2011

Åh jäklar så glad jag är!

En söt kollega till mig frågade om jag ville ha en bänkdiskmaskin!!! GAAAH! fatta så glad jag blev. Jag som så länge velat haft en sån! Jippi! Nu ska den bara fraktas oxå.

Jag längtar fortfarande som tusan till sommaren! Har redan planerat hur vi ska göra. 2½ vecka tänkte vi åka hem till norr, skönt. en ½ vecka i götet hos kära bror, hans tjej och lille linus! =)

och den sista veckan tänkte jag att vi ska bosätta oss i ett hus/stuga långt ute i skogen nära vatten. så vi kan fiska, bada och grilla.. bara njuta och ha de skönt! Kanske hyra en häst?? eller iaf ta hand om en och rida!Om ni har ngt tips på ett bra ställe hojta till! Man kan ju kika på blocket, det har ju massor!

Jaha, näe. ska göra nytta nu. Min rast är slut.. ;)

Puss på er hejs!

Inga kommentarer: