fredag 4 februari 2011

God morgon!

Nu sitter jag med mitt kaffe i handen... och självklart tittar på vakna med the voice! Älskart verkligen! Idag hade jag tänkt åka och träna, dvs stenhård träning! Min lilla Thuva ska iväg till Frida idag, oj vad hon har längtat! Hon tjatar om William heeela tiden! söt! Dom 2 är helt enkelt underbara!
För er som inte varit ute ännu ska jag meddela att de snöar... JA SNÖAR! igår var de så underbart mysigt väder ute förutom att de blåste.. man fick vårkänslor med idag så försvinner dom känslorna! :(
Annars hade jag en riktigt bra dag igår. På kvällen kom E och vi satt och snacka och skratta i flera timmar, de var roligt.
Nu ska jag packa träningsväskan!
Bye bye, puss

lägger in lite pics sen igår då jag var ute och gick!Visst ser de häärligt ut!?


Inga kommentarer: