torsdag 3 februari 2011

Sjukt sugen på att tatuera mig!

Är sugen på något nytt, så en ny tatuering är nog på tiden! Jag har ju funderat såå himla länge på många olika. Jag vet vissa som jag säkert ska göra och vissa som jag är lite osäker på. I veckan då jag jobbade natt så hittade jag världens sötaste Uggla, en uggla måste jag tatuera helt enkelt! Men ska jag kanske slå till på stort direkt eller ska jag kanske göra en liten.. de är frågan. Jag lägger upp några bilder som ni får kika på. jag tycker dom är fina. gör jag en mindre uggla så ska jag ha den i nacken, fast lite längre ner för jag vill inte att den ska vara pytte liten, om en större variant så blir den ena överarmen helt enkelt!
Jag hade ju tänkt träna på gymmet idag, men de får bli en långpromenad för de är soligt ute, sen om jag hinner ska jag sola solarium.. blek som ett lik...!!







Nu kommer ju jag givetvis inte göra exakt som de är på bilderna, jag vill ha en lite egen bild, som ingen annan har! ;)  men är dom inte söta?? Vilken gillar ni mest och vart i linköping ska man tatuera sig?

Puss hej

2 kommentarer:

Rebecca sa...

åhh jag vill också tatuera mig, dock med en text, ( lite halvtråkig kan man tycka) :)
sjukt söta ugglor :D

Thilla sa...

visst var dom fina! vet inte vilken jag vill ha riktigt ännu, och de kanske inte blir nån av dessa men jag gillar de svarta mest tror jag. jag ska oxå tatuera in en text hade jag tänkt.. no lies - just love på varsin handled! =)