söndag 6 februari 2011

Söndagen den 6 februari 2011

Hej på er. Nu har vi nyss ätit frukost och jag ska springa ner till tvätt stugan. Men tänkte skriva ett inlägg först ;)
Snart kommer Amanda hit =) de ska bli roligt, dock hinner vi inte umgås så mkt eftersom jag ska jobba... :/ men vi får ta en myskväll i veckan istället. Jag pallade inte igår hos Frida heller! :S
Är de inte lite härligt med Söndagar? Speciellt då de är sol? De är som om naturen ropar på mig och jag ska ut och gå! :P men de blir 1h promenad till jobbet och Cykel hem eftersom jag cyklade till jobbet igår? förrgår? haha men tog inte hem den eftersom de regnade igår. Men förstå så pigg och härligt de känns att gå eller cykla till jobbet, man blir så mkt piggare liksom. För några år sedan då Thuva var en lillbebis och jag jobbade på Polarn och pyret så cyklade jag varje dag, året runt från lambohov till stan. De tycker jag var rätt bra gjort, dock hade vi inte lika mkt snö då som nu. Detta var 5-6 år sedan och då hade vi rätt lite snö har jag för mig.

Imorrn ska jag på Body Pump och kötta lite muskler så jag blir biffig! Haha nej med snyggt med lite muskler, iaf på vissa ställen som tex armar. Och bra att ha dessutom!

ska springa  till tvätt stugan nu och sen sminka mig.

puss hej!

Inga kommentarer: