tisdag 12 april 2011

Fixa och trixa, 112 kryssning!

Heej på er!
Hoppas ni sovit gott i natt, det har jag, den lilla stunden jag sov.. Dock så la jag mig och vila då jag hade lämnat Thuva på skolan. skönt.
Nu har jag nyss duschat och börjat sminka mig, kl 14.00 går min buss från spångerum ner till rese, därefter tar vi nån annan buss till båter! TjooHo! Jag är så taggad! Ni anar inte! Shiiet så skoj vi ska ha, Och alla som ska åka med verkar vara lika taggad som mig!
Efter jag funderat länge på vad jag skulle ha på mig och fått hjälp från Amanda och även ett uttalamde från emil så har jag bestämt mig, det blir den blommiga klänningen.. dock är den en aning kort så får ha heltäckad svarta leggins till, eller mina skinnleggins lär de nog bli.

Nu ska jag försöka äta lite lunch innan jag ska dra, puss på er!

Inga kommentarer: