söndag 24 april 2011

härligt!

Jag måste ju säga som så att vi har haft en helt underbar helg! Fredagen så hade jag o thuva en Mys dag ihop. Vi åt massa frukter och kollade på talang! En skön och avslappnad kväll. På dagen så åkte vi in till stan en sväng, och där stötte vi på Johanna:) vi käkade glass ihop från Bosses ofc! Och sen gick vi en runda på stan! Söta Johanna köpte 2 st tröjor till thuva! Hur söt är hon inte? Jag försökte övertala henne att jag kan betala men det gick hon verkligen inte med på. Tänk så många thuva har omkring sig som tycker om henne så mkt. Gulligt!

Lördagen var det dags för grillfest med tha familja in lambo! Vi gillade och åt massa annat gott! Jag tycker de var en av dom bättre kvällarna vi tillbringat ihop. Jätte mysig. Dock åkte jag och thuva rätt tidigt.. omkring 20.00 tror jag. Vi skulle hem och träffa Emil :) kvällen fortsatte i samma spår, dvs jätte mysig!

Idag söndag så åkte Emil hem vid halv ett, då passade jag och thuva på att ha en picknick nere vid ån! Vi hade med oss en sallad, kaffe, vatten ofc och en varsin glass! Vädret var helt underbart och vi gick hem omkring 15.15 kanske! Säger bara en sak, piss o skit att jag jobbar imorrn!!! För ska bli ännu finare väder då!

Vi dopade fötterna i vattnet,läste en sagobok och solade!
Nu ska vi strax åka till bästaste Amanda och sova där! :):):):):) puss på er, hejs!

En rolig sak bara.. de jag egentligen skulle skriva om kom inte med alls! Haha får tat nästa gång. Puss igen.

Inga kommentarer: