måndag 18 april 2011

Nu har jag varit vaken i ca 20h.. pallar INTE!

Uuuuuuusch! Ni som känner mig vet att jag verkligen behöver min sömn.. nu är jag dötrött.. för er som inte vet jobbar ja i natt, dessutom kunde jag inte sova idag pga ont i halsen m,m.. så blev en tidig morron...
Nu är jag så trött att jag tror jag kollapsar snart, FYY! Jag dricker kaffe och kaffe och kaffe och nån energidryck men inget hjälper. men nu är det "bara" 3½ h kvar.. Plz låt tiden gå fort så jag får komma hem till min varma sköna säng!

Tidigare idag var vi ju och kollade på kossor och hästar, det var riktigt roligt och Thuva älskade det! hon försökte länge att klappa kossorna och tillslut gav en med sig, så glad hon blev, ni anar inte hur underbart och mysigt det är på landet!! UNDERBART! Så avkopplande och tyst...

nu ska jag göra nån nytta..

puss hejs.

1 kommentar:

Linda sa...

Är hemskt när man jobbar natt och man inte kan sova. Hela världes gungar när man går hem och man varit vaken i 25 timmar ;)

Jobbar du mkt natt?
Ha det fint