lördag 9 april 2011

Skriver väl ett litet inlägg innan jag ska sova!

Hejsan på er. Hoppas alla har haft en underbar helg? Jag har jobbat men trots det haft de väldigt bra. jag gillar verkligen mitt jobb och mina kollegor. Dom är UNDERBARA!
Imorrn kör jag mitt sista pass sen är jag ledig till o med Torsdag. Jippi!
Trevligheterna börjar redan imorrn, amanda kommer och ska sova hos mig, det var verkligen tusen år sedan sist! MyyS! Måndag blir den en promenad  in till stan och premiär käka glass på bosses! Nam!  Tisdag.. Hmm vad händer på tisdag.. inte mkt?? Eller JOO! Ska på Kryssning FFS! haha, ska bli så roligt men tror jag har köpt för mkt att dricka på bussen upp.. Tydligen tyckte mina kollegor det och vi åker iofs kl 14.55 härifrån. men va fan, hur ofta kryssar jag och festar liksom? Typ aldrig.. så lika bra att passa på! Haha.
Tror jag har bestämt mig för vilka kläder jag ska ha, men Gullet Amanda ska få ta och bestämma slutresultatet! Klänningen som jag la upp här på bloggen senast med blommor på ska jag kanske ha, men leggins till ofc eftersom den är så jävla kort, och hur snyggt är de liksom? Nja,, inte min stil. Annars är jag grymt sugen på min coola kavaj! Hmm.. får se men de sägs att det är varmt på båten och så som jag svettas lär jag inte kunna ha kavajen då. men men. får se.
Den ser typ ut så fast snyggare! :P men har jag kavajen kan jag inte ha den blommiga klänningen för då ser jag ut som en påskkärring!

Nu ska jag sova, eller så på film kanske.

Puss o gonatt!

Inga kommentarer: