onsdag 24 februari 2010

Godmorgon sunshine!

Hoppas ni alla har det bra, Det har vi iaf, Thuvasnuva börjar blir bättre! SKÖNT! Min stackars lilla sessa! Usch då.. Men hon har sovit o gosa med mamma inatt! Mystjejen. Dock har hon vaknat lite då och då och varit rädd, kan vara att hon fortfarande har lite ont och är lite virrig i bollen kanske.. Jag hoppas hon blir helt återställd snart!

Idag är det OTROLIGT fint väder ute, så jag ska klä Thuva och gå ut och gå en sväng, Hon ska få ligga och vila i vagnen, det kan vara skönt för henne med lite friskluft och sol tror jag!

Snart är det helg igen, Oj så tiden går fort. Denna helg blir det bara lugnt tro jag.. Vara med William,Fridass & Amanda =) Nästa helg är jag bjuden på Bowling..! HAHA, jag kan säga att jag är mera farlig att bowla med än sällskaplig.. Jag är värdelös på bowling.. Klotet brukar dunka ner i golvet för jag kastar det uppåt! HAHA.. Men jag gillart!

Puss på er så länge, dax att bege sig ut snart!

Inga kommentarer: