söndag 21 februari 2010

Gokväll!



Nu har jag tränat, först cyklat hos Grannen som tyvärr ramlade och gjorde illa foten, stackaren.. Sen fortsatte jag träningen hemma. Har även varit ute och gått, gick dock bara till Lidl.. Inte för deras varor direkt..hehe! =P

Nu måste jag börja träna hårt och äta bra, jag måste bli riktigt fit tills jag ska till härnösand på Klassåterträffen, ALLA 84:or i hela stan ska på samma ställe??!! Trodde det bara var min klass typ men tydligen ska alla dit, iaf på festen. SPÄNNANDE! Pratade med min gamla kära vän Jasmin idag och han sa att vi skulle dra ihop vårat gamla gäng. För 10 år sedan var vi ett grabbgäng Ink mig då. Det ska bli super skoj att träffa dom igen! vi hade mkt roligt ihop och har nog mycke skratt och minnen att prata om, alla basketmatcher vi körde, fester m,m. Gud så jag längtar!

Nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorgon och iväg på en arbetsintervju.. Igen.. får se vad dom har att erbjuda!=)

Puss på er!

KRILLAN, EN FÖR ALLA.. ALLA FÖR EN

Inga kommentarer: