söndag 21 februari 2010

Hahahah Taskig humor..

Gud idag har jag skratta så mkt så jag grät. Det var RIKTIGT längesedan jag skrattade såhär mkt. Jag retades med mina syskon och nån vän på facebook genom att skriva roliga inlägg o deras logg. Här kommer en del av dom.. HAHA

"Jag tycker faktiskt att det var lite taskigt av dig att knuffas sådär i
kön när de gav bort gratisbiljetter till Bingolotto. Visst, du är ett
stort Lotta Engberg-fan, men såg du inte att den stackars farbrorn du
sprang omkull föll så illa att han bröt höften? Det var faktiskt lite
väl magstarkt av dig att trycka upp dina biljetter i ansiktet på honom
och skrika "In your face, gubbstrutt!" när han låg där och ropade på
ambulans"


"Jag vet att jag skulle vara tyst, men när du börjar slicka på de anväda
besticken i personalrummet så tycker jag att du ska prata med chefen om
att få förskott på lönen, du kan ju inte gå och vara hungrig"


"Jag hörde att du ställt om till någon konstig diet! Jag kan förstå att
du blir flatulent när du bara äter bruna bönor, löskokt ägg och lök. Är
du säker på att det är bra för kroppen? Chefen berättade att
brandlarmet gått. Det är nog ingen bra idé att försöka dölja lukten på
toaletten med tändstickor med de enorma mängderna gas i tarmsystemet!"


"Hej gumman! Glöm inte bort vår syjunta på söndag! Gertrud ska ta med några nya mönster på piffiga långklänningar. Och det ryktas att Ingeborg har bakat sina smarriga brysselkex. Ser fram emot att se hur långt du har kommit i stickningen av de där underbyxorna"

Detta var en del av dom.. HAHA. så taskig humor jag har idag.. HAHA! SORRY! <3

1 kommentar:

Lolle sa...

svar: jag kan säga jag mår exakt samma!