måndag 22 februari 2010

hej på er!


Idag har jag o Thuva varit ute och lekt, vi åkte stjärtlapp i en jätte stor backe här i Johannelund.. Dock så råkade Thuva åka in i ett hopp och gjorde sig riktigt illa.. Usch de var inge kul.. Jag hörde på hennes skrik att hon gjorde illa sig riktigt, det var ryggen och magen. Min lilla sessa, stackaren. Jag tror hon tappade andan oxå. Jag blev faktiskt riktigt rädd och tyckte jätte synd om henne. Så vi gick hem eller jag fick bära henne hem. Så myste vi i soffan istället och åt mat,vi gjorde köttfärsbiffar med fetaost och massa lök. MUMS. dom blev SUPER goda!!

Åhh vad Camilla saknar kärleken.. Usch.. Jag vill vara kär! Finns det något bättre? Kramas och pussas en massa.. Men som en kompis sa till mig, så länge du letar efter kärleken så hittar du den inte. Men om du inte leta kommer den av sig själv.. Och det har han faktiskt rätt i.

Kärlek handlar inte bara om att vara kära varandra.
Ska man ha ett fungerande förhållande måste man kunna.


1. Offra saker för varandra.
2. Respektera varandra.
3. Vara oegoistisk.
4. Lita på varandra.
5. Inte ta varandra för givet.
6. Acceptera varandras brister.
7. Vara stolt över sin partner.
8. Stötta varandra.
9. Vara ärlig.
10. Ha tid för varandra.

Näe nu är de färdigskrivet, lägger in lite bilder istället =)
Puss Thilla

Inga kommentarer: