torsdag 25 mars 2010

Barnvakt med mera!



Hej! Har ganska nyligen kommit hem från stan,Köpte en ny jacka till Thuva, hennes Bonusmamma Amanda betalade halva!!!! TUSEN TACK <3 <3 En super snygg jacka var det verkligen, lägger upp bilder nedan.. TUSEN MILJONER TACK IGEN!!!!!!!!!!! Du är bäst!
Sen handlade jag Käk på netto.. Sjukt billigt! Men det var en riktigt trevlig kort sväng på stan, Thuva är förkyld så blev inte så länge på stan plus att jag lovar Therese att Passa hennes barn mellan 14-18.

Ikväll får vi se vad som händer, väntar iaf besök.. OM inte Thuva skulle bli värre vill säga.. men de verkar rätt Lugnt utan det var värre i morse.

Imorrn ska jag träna! :0 Hehe, ska träna vid nio tiden på studio fitness.. hehe måste komma igång med kondisen igen,, märkte igår då jag simmade att jag inte alls har någon kondis kvar! HAHA! Jisses så slut jag blev, men det var skönt.. Roligaste av allt var att åka kanan såklart!

Näe dax att laga mat till Barnen.. Ha de fint!

Puss Thilla!

3 kommentarer:

Mandan sa...

Det var så lite så...min bonusdotter ska ha det bästa <3

Anonym sa...

Jättesöt jacka!

Thilla sa...

Mandan- Taack igen =) <3
Anonym-JAA! visst är den!