onsdag 24 mars 2010

Hemma efter ett simpass!


Herre guuuud så jobbet det var att simma..Känns ju att jag inte tränat på ett tag... =( hehe..Men få skylla mig själv! MEN det var super skönt! Det första jag sa till Amanda var att Jippi vi kan åka den stora Kanan!!! =))) Amanda tittade bekymrat på mig och sa, Vi ska träna Camilla.. Kanan åker vi sist.. Ok sa jag och var helt till mig i vetenskap att vi skulle åka kanan efter att vi hade tränat.
Och måste bara säga en sak, DET var KUL!! =)) Hehehe skrattade hela vägen ner! Sedan så Bubblade vi i poolen ett tag innan vi åkte hem, Tusen tack, detta var skönt! <3

Nu ska jag snart städa.. Igen..??! Ibland känns de som om jag gör inte annat än och städar, vissa av mina kompisar fråga ibland varför jag städar så ofta som jag gör, för ibland ser de inte stökigt ut.. men det är vetenskapen att själv veta att det ligger lite skräp och skit här och där. Medans jag städar så ska Thuva äta en glass och titta på film, guud så bra man hade det när man var barn, slippa alla tråkigheter och bekymmer.

Imorrn är det löning, Jippi säger jag bara, efterlängtade pengar! Så på förmiddagen ska jag,Thuva och Amanda till stan en sväng,Jag måste köpa lite bättre utekläder till Thuva, det är så mkt regn och slask nu så vatten tätt ska det va! Sen vid 14 tiden kommer Therese hit med hennes två små barn, Lukas och Alexandra. Dom ska vara här medans Therese ska iväg på begravning.. Då får jag testa på livet med 3 barn! HEHE.. Men det ska nog gå bra, Lukas är 2 år snart, Alexandra 4år och min lilla Thuva 6 år. Så det blir lite blandad ålder.. Men det ska nog gå bra! NÅN SOM VILL GÖRA MIG SÄLLSKAP?

Ne Dax att ta tag i städningen.. Ikväll blir det film... =D

Pussar Thilla The Milla!

3 kommentarer:

Mandan sa...

Det var häligt med simning OCH kana...men lite läskigt...med kanan alltså ;)

Thilla sa...

INte läskigt och simma med mig då? jag blir ju lätt närgången... ;)

FridaJ sa...

haha Amanda brukar tjata på mig när jag städar hemma =) Att jag ska sluta.. haha Längtar tills vi flyttar nu så de kan bli fint hemma igen =) Vilken fin bild på dig o William! LÖÖÖV