onsdag 10 mars 2010

GoooodMorgon!


Nu sitter jag här och dricker The..!? Joo det är sant.. The.. Inte kaffe :P Jag har haft magsjuka.. -3kg denna vecka.. HAHA.. Inte illa va? Synd att man går upp allt när man börjar äta igen.. om inte mer.. :P hehe. Jag vågar alltså inte dricka kaffe för då kommer jag börja spy och jävlas igen känns de som. Så det fick bli The utan mjölk till o med!

Jag har ju haft besök av min syster och hennes son vincent, det var skoj, men nu har dom åkt hem.. Han är söt lille Vincent..Stackaren som var så sjuk..tycker super synd om han..

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år =) Whiie! :P dock är mitt kalas på lördag.. HAha, kalas, så skoj det låter. Nästa helg är det Paaaaaaaaaaaaarty som gäller!!! =) Fest hos mig och det verkar som de kommer en hel del folk.. Många som sagt att dom gör det iaf! =)

Nu ska jag mysa med min lilla prinsessa Thuva, Hon har nyss fått frukost på sängen för jag vaknade vid sju och hon vid åtta så jag överraskade henne=) hon blev super glad! <3 Thuva är verkligen mitt allt, och barn ska behandlas med kärlek och omsorg.. Tänk på att barn är en oskyldig liten söt varelse som inte gjort någon illa och inte valt själv att komma till denna värld. Jag tycker man ska gör allt för sitt barn.. Aja.. Dax att avsluta här tror jag.

Puss Thilla..

Inga kommentarer: