söndag 7 mars 2010

Morron! =)



Hoppas ni alla har sovit gott, DET har jag! MODO ÄR I SLUTSPEL! YEpp.. Dom är riktigt heta nu.. säger bara Guld.. guld.. GULD! ;)

NU har min syster kommit o hennes son, därför så lite uppdatering.. men skriver mer ikväll kanske. nästa helg fyller jag ju år =)hehe då får jag en ny byrå med spegel som jag blev super glad över =) Dessutom ska jag få ett presentkort på ikea och då är de två saker jag ska köpa en rya matta och en fett grymt lampa! =p




Puss Thilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen........! Kram H

Thilla sa...

Åhh tack så mkt =) gulligt av dig! :p hoppas allt är bra?, varit lite mkt den senaste tiden nu när syrran är här.. tillbringar inte så mkt tid vid datorn då :P

Anonym sa...

Allt är bra! Har gjort en ögonlaseroperation så jag har mest blundat idag. Klart datorn kommer i andra hand då! :) Just det, JIPPI till jobbet! :D /H