torsdag 4 mars 2010

Hey! Morning!!



Imorrn kommer syrran och Vincent! Imorrn kommer syrran och Vincent!! JIPPI! LÄNGTAR!!<3<3 Det ska bli superkul att hon ska vara här tills den 14 mars, då får hon stanna över min födelsedag oxå =) hihi! Kul! =) Jag saknar henne såååå mkt, hennes son Vincent oxå! Självklart saknar jag alla mina andra syskon oxå.. Mamma.. Per & Berit.. Krillan.. O alla andra! =) Men får träffa alla snart.. Bara 1månad och 1vecka kvar tills vi åker hem till norr igen! =) Och Marcus träffade jag ju förra helgen =) Men saknar ju Smurfen o Casper oxå.. Carro liiite dårå om jag måste ;) Skoja Carro! =)hehe

Nu ska Thuva till Dagis, Jag ska ut och gå en lite sväng.. Dock INGE långt för de orkar jag inte, ska hem och tvätta och Dammsuga.. Suck.. ;)

En sak jag vill nämna.. Vad har vissa killar för problem egentligen?? Att så uppenbarligen vara ute efter en sak och försöka utnyttja tjejer tycker jag är HELT sjukt.. Tyvärr jag ju jag träffat allt för många såna.. ! Usch... Jag blir bara ARG!

Näe, nog om det. Puss!! Längtar tills vi alla flyttar till Lambo! =) <3

Inga kommentarer: