torsdag 4 mars 2010

Jag är dödligt hungrig!




Men det är bara 1h kvar till lunch =) Längtar!! Jag kör ju rätt mkt pulver nu, vilket är rätt tufft! Men äntligen har jag hittat nått som jag tycker smakar riktigt gott, Modifast från apoteket! Tack för tipset sis, Hon kör oxå med det och det ska vara riktigt bra. Så det är bara att bita ihop.. Ett litet tag till iaf! =) När hon kommer ska vi ut och gå en massa promenader =D

Nu ska jag visa hur roligt jag har haft denna morgon.. hehe.. har tagit massa kort med min mobil, vissa ser asläskig ut, tex bilden på sofforna o de, Bilden på mina hörlurar tycker jag är rätt cool .. ?!! eller?

Puss



1 kommentar:

Frida sa...

Nej jag tyckte de va supersnyggt =) Jag fick min tandblekning idag =) Wiieehoo!! Ja men efter lunch blir perfekt, då slipper man hålla på att köpa mat där. Fett dyrt! Vi kan bara köpa typ glass eller något om barnen vill ha, och kaffe =) Fett kul ska de bli att träffa din syster också.. och se hur mkt william o Vincent leket =) KRam