torsdag 8 april 2010

Då är denna dag snart slut..


Och denna dag har varit toppen! Först så bakade jag och Thuva bullar, mums. Efter det så åkte vi till Valla och var med Frida,Thomas & William. Tyvärr var det inte så bra väder så vi vart inte kvar så länge.
Frida med Familj åkte hem till Lambo och jag och Thuva åkte ner till stan en sväng. Där träffade vi Madde inne på Polarn och Pyret=) Vi tog en fika på stan och sen så ringde min söta Jimmy som hade vaknat till efter axel operationen, så jag och Thuva åkte till sjukan och hälsade på han. Stackars Jimmy hade ont, men så jäkligt fräsch ut för att nyligen opererat sig.. Tur att han inte sett mig nyopererad.. :S

Nu ska jag snart se på en film, en Wallander blir det nog.

Puss Thilla

1 kommentar:

Your Pal sa...

Ja vädret var synd, men annars var de ju kul att fika och se en envis thomas fix =) Hoppas jimmy blir bra i axeln snart! =) KRAM