torsdag 8 april 2010

God morgon!



Hej Hopp!
Hoppas ni alla sovit gott, det har jag, sov som en stock inatt! NU är det bara 1 v kvart tills vi åker hem till norr.. och 2v tills jag börjar jobba 100% YEEY! så skönt och skoj! =)) Allt med Barnvakt o så verkar fixa sig, Söta Kim ska vara "Barnflicka" åt Thuva. Plus att massa andra nära och kära erbjudit sig hjälpa oss. Tack <3 En annan sak som är rolig är att Thuva snart börjar taekwondo.. HAHA. Hon kommer vara bäst på det tror jag ;) Iaf så kommer nog Amandas Marcus lära henne massor. De ska bli så roligt! Nu ska jag snart baka bullar.. :P duktigt va? Gott ska det bli oxå! Hehehe. Näe, nu ska jag Ringa Frida och höra

om vi skulle ses idag, Ev till Valla o se alla djuren oså. Sen så ska jag till sjukan en sväng. Puss på er!


Inga kommentarer: