onsdag 7 april 2010

we don't always get what we want - sometimes, we get something better :)


HeY!

Det har inte alls blivit mkt bloggande den senaste tiden men jag har haft fullt upp plus att jag börjar bli sjuk igen tror jag.. =( Ap ont i halsen och allmänt hängig.. =(( jobbigt. Men det finns värre saker. Påskhelgen har varit toppen med god mat och trevligt sällskap! =) tiptop med andra ord. Igår var jag på Bio med Annie,Daniel och Thuva.. Annie och Daniel sov hos oss och Natten innan sov vi i Grebo. Myyyyys! Älskar verkligen att vara där, Marias goda mat är underbar + att vi var och såg då Annie red :P det var skoj! Jag tog hand om hästen Casper efteråt och ryktade han m,m.. Thuva hjälpte mig och Kratsa hovarna m,m Hon var super duktig. Annie var riktigt duktig att rida, Det var hoppning som stod på schemat och Annie var super duktig.

Nu har jag nyss pratat med min läkare och jag ska Ev opereras den 27/4 pga Cystor.. Igen.. Suck. Men men.. bättre att ta bort dom och att man får den hjälp man behöver =D

Nu ska jag sluta blogga.. Dax att sova snart.. eller iaf se på film. Jag saknar min söt och hoppas att sjukhustiden snart är över!

Puss Thilla

Inga kommentarer: