onsdag 21 april 2010

Hey! Nästa Uppsala!

Nu sitter jag o min söta tös på tåget.. Nästa stopp är i uppsala.. Vi ska hem till Linköping. Det är en rätt dryg resa, min rygg gör redan ont.. Trots en värktablett.. =(

Ikväll får jag träffa min Jimmy <3 Skoj! Saknat han en massa.. Har självklart saknat mina kära vänner och Familj.

Imorrn börjar jag jobba på neurologen.. Jippi !! =) ska bli så himla roligt, dock lär jag vara trött eftersom jag suttit på ett tåg hela dagen och kommer inte hem för ens vid 23 tiden.. Som tur är börjar jag inte för ens kl 10 och slutar 15, så det ska nog gå bra! =)
Sen jobbar jag fredag 7-15.. Ledig heeeeeela helgen + måndag.
Jobbar tisdag kväll ( OM nån vill vara barnvakt) Sen hela helgen oxå.. :P hehe men det löser sig nog.

Jag och Thuva har haft det toppen hemma i Härnösand, som vanligt. Alla är så snälla o goa mot oss. Vi saknar alla redan <3 Thuva ska åka upp igen den 12 juli, vi får se om jag hänger med beroende på hur jag jobbar och när jag får min semester!

Näe dax att gå på toa och plocka undan.. snart framme i sthlm och ska byta tåg.

Puss på er..!

Inga kommentarer: