fredag 23 april 2010

Tjoho!



Hej på er, hoppas ni har de bra? =) Jag har de toppen.. Nu är det fredagsmys med Thuva som gäller. Jag har jobbat 2 dagar o är helt slut ;) hehe men det är för att jag åkte tåg i flera flera timmar i onsdags o somnade vid ca 3.. sen upp o jobba dagen efter + upp och jobba idag. Jag gillar verkligen mitt nya jobb Neurologen, tycker det är super skoj o alla är så snälla med mig, de kallar mig redan en i gänget och det värmer. Jag har fått ett bra schema, är ledig på midsommarafton! YES! Och jobbar kväll dagen efter så jag kan ta mig ett par Nubbar till midsommar! =) Skojs!

Ikväll så blir de som sagt bara mys, Jimmy ska iväg med nån kompis och hitta på ngt, vet inte riktigt vad.. men de var ngt med nått tv spel tror jag :P Amanda & Frida är i Lambo.. Vi var oxå bjuden dit men vette fan om jag orkar.. Dock saknar jag dom...

Nu tror jag att jag ska ta o dammsuga.. Dammigt o stökigt här hemma nu, men först ska jag hälla i mig en energidryck så jag orkar med städningen...!

NU= Lite pics på Mig (tex första dagen på jobbet.. :P), Thuva,Sötaste Jimmy och MIN hund..



1 kommentar:

Amanda sa...

mm saknar dig massa...hör av dig i morrn, eller idag är det ju egentligen :)

Du kan ju komma förbi typ 10 med kaffe, mitt är slut ;)

Älskar dig gummsan min <3