måndag 26 april 2010

Underbara dagar!


Hejsan!
Guud så underbara dagar jag har haft den senaste tiden, Jag har varit med min söta Jimmy i flera dagar! Det har varit underbart <3

Igår var jag, Amanda,Frida och barnen på stan, det var skoj. Vi shoppade en hel del på rean på gina, SUPER skoj!
Det som var tråkigt igår var att Jimmy fick läggas in på sjukan igen och operera om axeln.. =( Stackaren... Tur att jag jobbar hela veckan på sjukhuset så jag kan gå o pussa på han då jag har rast oså!

Idag har jag, Amanda o Thuva varit på stan (igen) Dock har jag klippt mig =) Hehe, klippte bort allt nött hår,UNDERBART! Men nu ska jag spara ut håret, det var därför jag klippte mig, det blev en Page med en stor lugg.. typ som jag haft förut.
Amanda shoppade loss idag igen, hon hittade riktigt fina saker. Jag köpte inge kläder eller så idag.. Köpte lite småkrafs till Jimmy som jag självklart glömde lämna då jag var upp till sjukan..Dock var han inte där då utan opererades.. så jag och Thuva kanske drar upp till sjukan igen om ett litet tag.

Nu ska jag dricka kaffe, mums.. till de blir det ett rån tror jag=)

Puss Thilla

Inga kommentarer: