söndag 11 april 2010

Jag börjar redan bli less..


på min bloggdesign.. hehe. så ikväll/natt ska jag nog göra om den.. Hehe.. Det är så sjukt roligt, ja.. jag vet jag är fan en nörd ibland..:P Men är de inte lite gulligt? ;)
Nu sitter jag är och suger på min Bafucin..Min hals gör såå ont, mina ögon rinner och vi ska inte tala om snoret..! Haha. Men jag ska vila ut mig så jag är frisk tills Jimmy kommer hem från sjukan och tills vi åker till härnta.

Lite Jobbigt nu med Thuva.. Hon har börja bli dålig igen med maten och kräks var och varannan dag.. Hon spydde nyss igen, och de är alltid på kvällen.. Hon äter rätt bra om dagarna, pigg och leker för fullt.. men på kvällen börjar hon kräkas. Imorrn ska jag ringa läkaren och berätta det. Dom har ju tagit massa prover på henne, men jag vill verkligen veta vad det är för fel, för hennes skull min stackars lilla sötnos.. =(

Nu ska jag sätta mig i sovrummet istället med min lilla tös.. så slipper hon sitta själv..
Puss o Hej..

Inga kommentarer: