måndag 12 april 2010

Orkade inte göra om bloggen..


Jag var såå trött igår.. Och nu har jag Feber tror jag.. Suck.. Men bättre nu än då vi åker till Härnösand! =)
Nu har Thuva nyss ätit Lunch, Pannkakor.. Dock är jag nog sämst i världen på att göra pannkakor.. Tur att hon inte är kräsen då det gäller Pannkisar! Snart ska vi ut o leka, eller rättare sagt hon ska leka i lekparken o jag läsa en bok.. Jag orkar inte springa o leka idag eftersom jag är sjuk..
Sen får vi se om jag ska täffa Frida & Amanda eller om Jimmy kommer hem idag..Måste iaf börja kolla vad jag ska packa med oss (tänkte packa lite denna gång) Och planera lite så det inte blir i sista sec som det alltid annars blir.
Det ska bli riktigt kull att åka hem till norr iaf, Träffa alla syskon m,m.. Thuva ska få påskägg och jag födelsedagspresent! :P Hehe. Får se om jag snor med mig en av mammas hundar hem, Lillhunden som jag o Thuva verkligen älskar! Den är såååååååå söt <3

Näe nu ska vi ut o leka, får se om vi kanske drar till Jimmy ikväll om han inte får åka hem.. Puss o Hej.

Inga kommentarer: