tisdag 13 april 2010

Lite bilder innan jag ska sova!






Börjar känna mig mkt friskare nu! SKÖNT! men har svettats och mått som en gris i 2 dagar typ.. men nu är det mkt mkt bättre!

Lägger in lite bilder.. På mig,Thuva och Amanda då vi sminkade oss. Plus att jag lägger in en bild på
världens finaste! <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiK_KLRJPyRE5hbc5hsPIEhIvujoqi7bC-XMnteHKtyFP3Ote_LZnaQPhSNMyKkBWcoX7_Gb-P2FUbx-EGSNJ9SqL5dhQVN_e60VQ9DDJvGm-sn2GkuDLEXlG9nTN72b_IW037Ob9HRGcc-/s1600/DSC05252.JPG">






Aww.. blir galen, bilder vill inte lägga sig där jag vill..+ att det kommer upp att HTLM-koden inte kan accepteras.. WHY??!

Puss puss.. ska sova nu!

1 kommentar:

orginalet sa...

anledningen till att inlägget blev fel var att du använde <3 där < används för att börja en htmlkod. plocka bort den så funkar det..