tisdag 13 april 2010

Morrn!


Hoppas ni har sovit gott, det har jag förutom hostan...! Det var helt sjukt i natt, jag låg as skönt på mage men det började klia i halsen hela tiden när jag låg så + att det gick inte att hosta!!? As drygt.. Jag som låg så skönt.. Men det var bara att lägga sig på rygg med 800 kuddar under nacken.

Idag är det massa saker att göra.. Just nu tvättar jag och efter det ska jag packa. Sen ska vi även städa, handla och hälsa på Jimmy m,m Så det är alltså en del att fixa.. Det ska bli tråkigt att åka ifrån Jimmy.. Jätte tråkigt. Han har ju den senaste vecka legat inne på sjukan så vi har inte kunna umgås riktigt.. utan bara nån timme då och då.. sen blir det ju inte samma sak att umgås på sjukhuset som det är när man är hemma.. Tyvärr blir han kvar idag med så vi hinner inte träffas så mkt innan jag & Thuva åker.. Men o andra sidan är han pigg o kry då vi kommer hem igen! <3

Nu ska jag diska.. Jippi.. ;) jag hatar diska.. Usch.. Sedan ska vi ner till tvättis. Hej så länge. Puss!

"Kommer sakna alla mina vänner oxå såklart"

2 kommentarer:

Mandan sa...

Ah tack för att du inte kommer sakna din älskarinna :(

Och fan vad du ljuger...800 KUDDAR? Yeah right du har ju bara typ 5 st så hur skulle det gå till...bellive me I know...jag bor ju typ hos dig...är besviken :(

Mandan sa...

Ah tack för att du inte kommer sakna din älskarinna :(

Och fan vad du ljuger...800 KUDDAR? Yeah right du har ju bara typ 5 st så hur skulle det gå till...bellive me I know...jag bor ju typ hos dig...är besviken :(