söndag 23 maj 2010

Hej!


Det var ett tag sedan jag bloggade, jag har jobbat massor och haft fullt upp. Min lilla prinsessa fyllde 6 år i onsdags, Tack alla för gratulationerna och presenterna! Så denna dag firade jag, Jimmy och Thuva med att vi åkte in till stan och käkade mat, Thuva fick välja vart vi skulle äta, det blev subway.. Thuva fick även gå in på BR-leksaker och välja en present av Jimmy, hon fick välja precis vad hon ville.. först tänkte hon ta ett Nintendo DS.. Men valde tillslut ett PET-hus. Jätte fint. Och väldigt gulligt av Jimmy. Jag sa till han att han absolut inte behövde köpa ngt men han vill det.

Sen i torsdags var det vårfest på dagis, Thuva var utklädd till en indian! Hur söt som helst. Dom sjöng och sen var det en tipspromenad och massa andra aktiviteter. Skoj!

I Lördags hade vi kalas för thuva med släkten, det var oxå roligt. Jimmy fick träffa min släkt för första gången och dom tyckte verkligen om han! =)

Nu ska jag och Thuva ut och leka, Thuva har fått massa fina och bra presenter, hon gillar verkligen allt hon fått.

Puss Thilla

Inga kommentarer: