söndag 16 maj 2010

HOS EN KILLE:

mage, ben eller armar? - Allt? Annars.. Armar!
bruna, blå eller gröna ögon? - Kvittar, glimten i ögat är viktigare :P
lång eller kort? - Bara han är längre än mig är jag nöjd, och det är inte så jävla svårt :)
charmig eller rolig? - Måste väja båda!
att de röker eller snusar? - Kvittar!
vad kollar ni först in på det motsatta könet? - Hela ansiktet
hur stor betydelse har kläderna? - Mkt stor betydelse!
gillar du någon just nu från det motsatta könet? -Yes!
gillar någon annan dig just nu? - hahaha ja, I hope so!

HAR DU:

blivit kysst? - Ja, det har jag!
stått på scen? - Yes!
varit med om en bilolycka? - Nej..
klättrat på berg? - ja.. dock rätt tråkigt!

ANTINGEN ELLER:

Kallt eller varmt? - Varmt!!!!
blått eller rött? - RÖTT
regn eller snö? - Snö!
ull eller bomull? - Ull kliar....Bomull är mjukt, så ja väljer Bomull =)
rosor eller tusensköna? - Rosor!
vår eller höst? - Vår.
historia eller vetenskap? -Båda är rätt ointressanta..Men vetenskap isf.
matte eller engelska? - Matte

ÖVRIGT:

svär du för mycket? - Det gör jag absolut, osmickrande mkt.
när duschade du senast? - yesterday..
vilken färg är det på dina byxor just nu? - Grå, dock inte mina utan Jims.. :P
vilken låt lyssnar du på just nu? Lady gaga-Alejandro.
hur ser ditt skrivbord ut? - Jag har inget?
hur är vädret just nu? trist.. grått.. snart regn antar jag.
vart skulle du vilja åka? Utomlands! Till något varmt ställe!
vill du ha barn? - självklart.
vad ska dom heta? - det tänker jag inte säga, då kommer ni bara stjäla dem.

SENASTE SOM DU:

träffade? Amanda
pratade i telefon med? Jims
pussade? Jims
sov tillsammans med? Jims

Inga kommentarer: