onsdag 9 juni 2010

Beställt kläder =)

Hej hopp. Nu är jag bättre, har varit sjuk för er som inte visste.. Nu har jag nyss lagt Thuva... eller rättare sagt Thuva ligger inne i sovrummet med Jimmy.. Så då passa jag på att beställa lite kläder som jag kan ha nu i sommar.


Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com



Så detta var allt, blev en hel del men kostar knappt 1000 kr! Lite blandat till mig, Thuva och Jimmy.

Vad tycker ni var finast?
Puss Thilla

2 kommentarer:

Amanda sa...

Ähhh, LEOPARD så klart. Är det en "Älskar dih Amanda min bäste vän"-present? ;DD

Sketa snyggt alltihopa, zebraskorna, den blåa ALLT!

Thilla sa...

hehe tack, ja visst var de snyggt.. jag måste ju göra mig lite het för min karl ;) <3