torsdag 10 juni 2010

Snart stan!

Jihoooo! Idag ska jag ner på stan, har ju varit sjuk så har bara suttit hemma i 2 dagar.. =( Men idag ska jag ner på stan för att uträtta några ärenden. =) Jag ska dit med Amanda men även träffa Jimmy en sväng! Mys. Självklart ska mitt hjärta med, Thuva! Hon är så söt och snäll min lilla tjej, jag vet ingen annan 6 åring som är så omtänksam och givmild som hon är, helt otroligt. Igår var hon och jag på ica, då ville hon köpa blommor till Jimmy, bara för att det är roligt. Men hon ringde till han och då bestämde hon att han skulle få godis istället, SÖT.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och vänta på att Amanda blir färdig så vi kan åka.

Puss Thilla

Vad är det för skillnad på en blondin och en mygga?
-Myggan slutar suga då man klappar till den


Vad är det för likhet melllan tofflor och blondiner?
-De är sköna att sätta på när man är hemma men inget man går ut med


Vad är det för likhet på en fallskärm och en blondin?
-Båda viker ut sig



Varför gick blondinen över vägen?
-Glöm vägen, vad gjorde hon utanför sovrummet?


Vad ser man när man tittar djupt i en blondins ögon?
-Baksidan på hennes huvud


Hur vet man när en blondin är brunstig?
-När hon schluddrar: Jag är schååå full!


Hur vet man att en brunett är brunstig?
-När hon frågar: Har det blonda fnasket gått nu?


Varför uppfann Gud spriten?
-Så även brunetter ska få ha sex


Vad är det för skillnad på skåne och en blondin?
-En blondin har högre kullar och djupare dalar


Varför hoppade blondinen från en skyskrapa?
-Hon skulle testa Always med vingar


Vad trodde blondinen Moby Dick var?
-En könssjukdom



Vad hände när blondinens pojkvän sa att han älskade henne?
- Hon trodde honom

Inga kommentarer: