måndag 14 juni 2010

Ledig dag!

Hej!
Idag har jag haft en ledig dag efter en hård arbetshelg ;) Dock rolig. Så idag har vi varit hundvakt åt en vit hund som heter snö, jätte söt. Det är Jimmys chefs hund. Så vi har varit ute en hel del och vi har ätit tacos! MmmmMm... Gott var det. Annars har det bara varit lugnt idag, slappat så mkt som möjligt.

I helgen är jag ledig, annars jobbar jag hela veckan. Imorrn ska Amanda komma och sova här i 2 dagar, det ska bli skoj. Fredag ska jag nog oxå träffa Amanda. Lördag grilla med Madde & Jonas. Självklart ska Thuva & Jimmy vara med, det blir första gången Jimmy träffa dom. William ska kanske oxå vara med, för vi ska kanske vara barnvakt åt han för Frida ska på fest med sitt jobb och Thomas ev jobba, det ska bli skoj om vi får ha han här! Amanda är oxå välkommen hit och grilla om hon vill, så slipper du sitta själv på en lördag.

På söndag ska jag & Thuva åka på kalas hos Ewa och Vendela, Vendela fyller 6 år. Jag är även ledig på Måndag, dvs jag är 3 ledig för första gången =) Jippi! Jag har ca 13 arbetspass kvar sen så har jag semester! NJUT!

Näe, dax att sussa snart, Ska se rederiet. hehe.. beroende JA! :P Älskart!

Bye bye på er, jag önskar verkligen alla i hela världen lycka och en trevlig vecka, även mina ovänner.

Puss Thilla

Inga kommentarer: