tisdag 27 juli 2010

Hej,



Oj det var ett tag sedan jag bloggade. :P Men jag jobbar typ jämt, och pysslar med annat oxå. så hinner inte med bloggandet.
Vi har ju skaffat en ny kisse. THUVA VET INGET SÅ SÄG INGET TILL HENNE. De ska bli en överraskning då hon kommer hem! =) hehe.

Idag har jag slappat hela dagen.. Amanda sov här i natt så vi hade en riktig mys kväll igår med Tacos. Mums! Sen snackade vi skit resten av kvällen tills vi somnade typ.. som vanligt ;) Hon har iaf åk nu till smultronstället med Marcus. hoppas dom får roligt.

Imorrn jobbar jag igen. Men jag ska inte klaga, Trivs toppen och tjänar pengar. Det är huvudsaken.. hehe. Jag trivs verkligen med mitt jobb. Om jag inet får förlängt nästa år ska jag plugga vidare,för de är fanken roligt att plugga.

Fredan kväll kommer pappa o Mia, vi ska ha en mys kväll. Lördag utgång med kollegorna??! =) Nice, hehe.
På måndag eller Tisdag kommer min sessa hem, guuud så jag längtar.

Dax att fixa med annan. ska kolla upp en resa i slutet på aug, får se om de blir götet eller kanske en lite längre tripp? puss.

Inga kommentarer: