torsdag 8 juli 2010

Linköping!



Hej, nu är vi hemma i Linköping igen! Borta bra men hemma bäst! Vi har verkligen haft det UNDERBART! jätte skoj verkligen. Det var så roligt att träffa Marcus, Carro & Linus! Super kul! Vi har hunnit gjort en massa oxå, Liseber, Universeum, Bada, Åkt Mc.. m,m.. Ja ni vet.. jag har ju bloggat under tiden jag varit där :P
Idag vaknade jag och Thuva vid halv elva! =) så jäkla skönt. både hon och jag var trött efter resan.. hehe.. Sen så gjorde vi frukost och efter de kom pappa och mia. Vi hämtade ut våra Jobbskor, och jag säger bara SHIT! Vilken skillnad de är på skor och skor... ;)! Herre jäklar så sköna dom är alltså! Kanske låter knäppt men så fort jag ställer mig i dom så känner jag hur det avlastar för ryggen på ngt sett.. Helt sjuk men de är fan sant alltså! Så till alla som lider av ryggproblem, Höfter,Knän m,m det är värt att köpa dom trots att dom är så dyra.. Men jag lovar.. Dom är underbara! Jag fundera starkt på att köpa ett till par att ha hemma! För jag vill inte ha mina jobbskor hemma.. för mkt sjukhusbakterier! haha. Med då ska jag beställa dom från Nike, dom är lite snyggare! :P Försöker hitta en bild men går inge bra, men ni kanske har sett dom på reklam på tv?

Lite info:
Web-sandalen med helt unika egenskaper. Sandalen har en nykonstruerad stabil rullsula, dynamiskt gelenkstöd och Grete Waitz-innersula som dämpningsinlägg. Den rullande rörelsen i foten sätter kroppens viktbärande leder och muskelgrupper i varierad och skonsam aktivitet.
  • Förbättrar hållning och gångmönster
  • Ökar aktiviteten i vadmusklerna
  • Ökar aktiviteten i bakre lårmuskler
  • Ökar aktiviteten i sätesmusklerna
  • Minskar belastningen på knä- och höftleder
  • Stabiliserar din fot i sidled (rekommenderas vid överpronation)


Aja.. nog pratat om skorna..

Snart ska jag och thuva gå och bada, jag ska bara till Posen först och skicka tillbaka några kläder som jag inte alls tyckte om som jag har beställt.

Ska dra nu. Bye bye

Puss Thilla

Inga kommentarer: