fredag 9 juli 2010

Sover och Sover..

Thuva kan sova hon, Iaf ibland. och det passar mig alldeles perfekt! Idag ska Lillebror Daniel Komma och vi ska åka och bada vid Tinnis, MYS! Så sjukt skönt att lägga sig o slappa i bikini, svalka sig ibland och veta att man samtidigt blir brun. Nice! Jag ska strax väcka Thuva.. hon sover alltså fortfarande och kl är kvart över 10. Hon somnade inte såå sent igår heller, utan kanske vid 21?! Lite senare än vanligt, men de är ju semester! =)

Imorrn blir de nog Varamon om jag få bestämma, Grillning m,m. Söndag slappa.. städa.. Måndag Grillning med Bästaste arbetskamraterna, Amanda,Jadwiga,Ullis! =) Skoj skoj skoj skoj!! Jag har faktiskt sjukt bra arbetskamrater! Dom är så gulliga och trevliga.

Jo en sak till som händer på måndag.. hehe ska skriva in mig på körskolan.. HAhaha.. på tiden kanske.. med inte såå jäkla roligt..!

Näe nu ska jag fixa lite Frulle.

Puss hejsvejs! / Thilla

Inga kommentarer: