fredag 13 augusti 2010

Beställa nya sängkläder!

Snart dax för lön ;) och verkligen dax att beställa nya sängkläder.. Ojoj.. kommer inte ens ihåg då jag köpte det sist.. :s läskigt.. och alla jag har är så tråkiga. Hittade lite billigt på Ellos.se

Vad tycker ni?



Jag gillar dom, och de var bra pris så jag beställde båda.

Snart är hösten här.. Huvva.. jag gillar inte hösten, blir alltid deppig då. Dock älskar jag vintern! Längtar!!!
Då kan man kika på Hockey oxå, så jäkla härligt, hörde dessutom att sötisen William skulle få MoDo Kläder!! Coolt. Jag ska kolla om jag har kvar Thuvas Modo dräkt, då ska jag tvinga på dom den oxå..Frida blir nog inte så glad, men Thomas & william blir nog det, det syns på William att han kommer bli ett riktigt MoDo fan!! ;)
2 Modofans!! Eller hur?? Vad säger du Frida?? hehe, nej då. inte ens Thuva heja på modo.. Hon hejar på LHC.. men ibland modo.. hehe. Nu ska Thuva äta en macka sen sova. Jag ska slappa vid datorn lite till.

Puss

Inga kommentarer: