lördag 14 augusti 2010

Fredagen den 13 var INTE rolig! Jag var sjuk i feber, Ont i rygg osv. Min stackars Thuva råkade trampa på en stor glasbit! Fick åka till doktorn för att ta ut den, Stacksrs liten.. Hon fick Emla, Oxynorm och Lokalbedövning. Sen när vi skulle hem så hade jag självklart inte med mig pengar, kl var 2 på natten, så fick bära henne till stan, Ta Bussen till Johannelundcentrum sen gå därifrån.De gör jag ALDRIG om igen!
Det var sjukt läskigt att gå ner till stan mitt i natten.. sen bära henne hem från centrum. Huvva.. Kommer aldrig aldrig göra om detta, nästa gång om jag inte har pengar med mig kör jag en springnota när taxin är framme! GARANTERAT!

Pappa och Mia sa åt mig att nästa gång får du faktiskt ringa så hämtar vi er!! Tack, de känns bra! Men de bor så lång från stan så ville inte ringa dem mitt i natten.

Idag ska jag och Thuva hita på massor skoj. Puss


Inga kommentarer: