lördag 14 augusti 2010

Känner mig splittrad!

Fy varför får man den känslan, att varken veta ut eller in. Jag antar att det spelas på min osäkerhet. Det känns fruktansvärt trist att inte veta vad man känner. Tycker jag detta är roligt? Eller tråkigt? Förtroende? Framtiden? Undra varför man har så många olika beslut att ta, varför kan ingen ta besluten åt en? Då hade det varit lättare för stunden men förmodligen inte för framtiden.
Jag försöker följa min egen magkänsla men vet inte om det är det bästa just nu.. Vi får se.

Idag är det lördag, Jippi.. eller nått? Har inte alls lördagskänslan i kroppen. Förmodligen för att vi suttit på akuten halva natten.. och sen inte sovit så jätte bra. Jag blev lite orolig då Thuva fick oxynorm.. Men måste säga att det var helt underbar personal där igår kväll. Thuva tyckte dom var snälla, hon fick 3 leksaker och alla kallade henne för lilla gumman, sötnos. och berömde henne. Hon var Mkt duktig. När hon skulle få Oxynormet fick hon flytande i en spruta. Hon tog den till munnen och svalde allt på direkten, personalen skrattade åt henne. Efter ca 1h låg hon i soffan i barnrummer och undrade om det var vuxna eller barn som ritat blommorna på gardinerna.. sen skrattade hon massor. Och så funderade hon på om vi skulle tejpa fast Vera på tapeterna då vi inte var hemma (hon hade rivit ner saker så de var därför thuva fick en glasbit i foten) då kunde hon inte riva ner en massa saker sa hon. haha. Söt. Men som sagt hon var super duktig, alla tyckte det!
ikväll vet jag inte vad som händer, Om vi ska dra till lambohov kanske.. får se. Nu ska jag duscha och göra mig lite fin iaf..

Puss

Inga kommentarer: