måndag 16 augusti 2010

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut

Hej på er, hoppas ni alla mår bra, de gör jag. har städat och tvättat m,m hela dagen känns de som. Guuud så skönt det känns efteråt. Jag har till o med rensat Thuvas garderob.. ingen som är i behov av tjejkläder, allt från stl 50-110. =) Måste bli av med dom snart, vill inte kasta allt heller för de är rätt fina kläder.. har säker 5-6 svarta säckar med kläder.. många säger -spara till ditt nästa barn. Men känns gansla långt ifrån de just nu.. och tråkigt att spara i flera år ju.

Nu ska jag laga kyckling file! Mums så gott. Sen blir det slappa resten av kvällen, ska ju upp med Thuva till skolan. Och sen jobba på kvällen. Söta Frida kommer hit imorrn och passar Thuva. Tusen tack!!

Puss

4 kommentarer:

julia och hazal sa...

jaha okej:D nej, ingen av oss lider av speciellt mycket värk av skoliosen:D

mia sa...

min kusin har en flicka..så vill du bli av med lite kläder blir hon nog glad =)

Thilla sa...

Hmm är de BBP mia eller Pappas Mia eller är de nån Mia jag inte känner? Jo blir gärna av med lite! =) Vart när och hur? =)

Anonym sa...

mia bbp =)