tisdag 17 augusti 2010

Hejsan!!


Nu ska jag snart gå och hämta Thuva, om exakt 25 min. saknar min gumman. Det ska bli roligt och höra vad dom gjort på skolan idag! hehe. Hon tycker verkligen det är super skoj och vill ha hem läxor säger hon.. haha.

undertiden hon varit på skolan så har jag diskat, sminkat mig, fixat håret.. sovit i 1h. och lite till, jag börjar ju jobba 13.30 idag. Det ska bli roligt för jag tror vårat Röda vårdlag har öppnat! Jiihoo! Dock har jag haft de bra i alla andra Vårdlag oxå så klart. Jag undrar verkligen vem jag får jobba med ikväll, alla börjar ju komma tillbaka från semestern. Spännande.. :P

Om ett litet tag kommer fridam, hon ska vara med Thuva ikväll då jag jobbar, super snällt, och att hon kommer hit! Gulligt! Thuva ska ju upp till skolan imorrn så de är verkligen snällt att hon kommer hit, då kan hon lägga sig i tid! Senast kl 20.00 frida! :P Försöka iaf.. hehe de är inte alltid så lätt, men tror hon kommer komma in i vanliga rutiner nu när hon börjat kliva upp på morgonen.. annars kliver hon gärna upp vid 10 tiden. Haha.

Nu ska jag på toa, sen klä på mig.

Puss

Inga kommentarer: