torsdag 5 augusti 2010

Hej min kära läsare!


Hoppas ni har haft en bra dag? Det har vi, eller den började inte så bra. Thuva var inte så pigg.. men hon blev bättre. Så vi cyklade in till stan och sen tillbaka. ::P haha visst är hon duktig!!? vi cyklade vid ån, det var mkt mysigt och fint. Thuva har förresten lekt massor med hennes nya katt Vera, hon är heeelt såld i henne. De gosar och busar jämt. Maja börjar ju bli lite gammal så hon tycker de är skönt att slappa.. hehe.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. men kan säga att min rygg är bättre (lite iaf), har nyss ätit middag, Det blev kycklingfile med ris(till thuva) Keso, och världens godaste sallad. Mmm.. Thuva åt av allt och älskade det, jag med, men jag åt inget ris.. försöker vara nyttig ;) hehe. går rätt bra. Med de viktigaste av allt är att jag sluta äta så mkt godis/socker och cyklar till jobbet. denna vecka har iaf funkat! =) Har faktiskt inte ens tagit en god kaka på jobbet! :P Men vi får se hur länge jag pallar, ska äta godis på lördagar. Thats it. inge mer. gällande cyklingen så är de inga problem, älskar cykla och har alltid gjort, blir fanken piggare då jag kommer till jobbet när jag cyklat än då jag åker buss??! Plus att jag äter frukost då jag kommer till jobbet så cyklar på tom mage.

Nähä.. jag ska försöka dammsuga.. och svabba av golven. hehe. ha de så bra.

P.s. vill bara hoppas att Frida får en underbar båtresa! Hoppas du har de så bra man kan ha de och passa på njuta!Det är du värd, för du är en toppen mamma! Bästa ever! I love you.

Och Tack Amanda för att du hjälper mig med Thuva, du är guld värd. Loooove!

Puss hej.


Btw, Barnvakt

Tisdag kväll
Onsdag kväll
Torsdag dag..

Hon kan hämtas alla dagar på Fritids, jag lämnar henne och hon hämtas senast kl 18. Hojta mina kära och nära om ni kan.

Puss igen.. hehe.

/Bilden tagen av Thomas Fix, jag tycker bilden är helt underbar! De ser så lyckliga ut!

1 kommentar:

FridaJ sa...

Dom är helt underbara på den bilden! Vad söt du är gumman, jag hade en bra resa! Saknar dig så himla mkt så nu får vi fanken ta o ses! <3<3<3<3<3<3<3