onsdag 4 augusti 2010

Skit ont!

Fy vad jag gjorde illa mig igår.. usch.. Ramlade med cykeln (ja jag vet.. jätte klantigt.. och hur lyckas man? men jag lyckas med de mesta.. ;) ) i vilket fall som helst började de spöregna när jag nästan kommit hem från jobbet. När jag var i johannelund, vid badet i centrum hade dom lagt ut plankor och slangar i vägen så jag cyklade på sidan i gräset, (där typ alla cyklade) Men helt plötsligt ser jag min korg flyga med alla mina varor, och poooooff så sitter jag med rumpan i leran. snyggt! Självklart kommer de fram en kille och frågar hur det gick? Jo bra säger jag. Ok säger han.. man ser att han knappt kan hålla sig för skratt.. men... du blev lite skitig sa han och sen cyklade iväg.
Hahaha var helt lerig hela jag då jag kom hem. Men u vilket fall som helst så fick jag sjukt ont i rygggen. Kan knappt gå alltså. Lite bättre idag med men inte tillräckligt bra, så ska söka hjälp för detta. TUR att jag är ledig idag.

Nu ska jag göra oss färdig. Sen till Thuvas skola. Sen i eftermiddag ska jag laga min rygg.. hehe.

Puss.

Inga kommentarer: