måndag 16 augusti 2010

Julklappar!


Fick se att min kompis Maria hade skrivit på fB att hon skulle handla julklappa, då tänkte jag Varför inte??
Finns bara positiva saker med att handla nu, Pengarna räcker, Man kan kanske köpa mer än vanligt och man känner ingen stress.
Ska självklart inte handla allt nu, jag har beställt till Frida och Amanda på internet idag, är faktiskt riktigt nöjd, jag tror verkligen dom kommer gilla sina klappa i år. När man är så här tidig kan man tänka efter vad dom vill ha. Tror jag hittat dom perfekta julklapparna till dom två. =D
I år blir det Praktiska saker, som är bra att ha! Kanske inte de roligaste med det nödvändigaste.. hehe säger inge mer nu.

Nästa månad ska jag köpa till en del av barnen. Tror de blir Annie, Daniel och Vincent. månadaden där efter till dom andra barnen. Thuva köper jag till i november., annars kommer jag aldrig kunna hålla mig.. :P

Puss Thilla

Inga kommentarer: